close
I bought a new WD hard disk (WD5000AAKS) in 4/20.
But it broken in three day ago.
I looking for the service binder.
They can change a new one to me, but without data rescue.
Oh! without data rescue...
I just move my data and plane my backup way..
It broken in abruptly.
Shit! the rescue cost is 7000~10000NT dollars.
But I just buy it 3000NTD.

My first WD hard disk is dead.
Not only hard disk is dead, but also my trust for WD is dead too.
Although I have broken hard disk experiences.
But it is first in one month.

It's very terrible for rescue my data serves.
If I spend it in this month.
I can't go Palau in June with my best friend in this year.
We traveling every year form 12 years ago.
I don't want loss this travel.

But the hard disk have my career data..
Make money is important too.
M... let me looking for how can I make money external.

我在4/20買了一顆新的WD硬碟(WD5000AAKS)
但他三天前卻壞掉了.
我檢閱了一下保固條款,
公司可以換一顆新硬碟給我,但資料救援是在保固之外的。
我正搬移資料時想說怎麼作備份..
但硬碟突然就壞了.
幹! 資料救援服務要7000~10000元.
但我買這顆硬碟才3000而己~

我第一顆WD硬碟死了..
不止是硬碟死了, 連帶我對WD的信任也死了.
又不是沒壞過硬碟, 但頭一次一個月硬碟就死了..

資料救援也是一整個麻煩.
如果我這個月就進行資料救援.
那我就不夠錢跟我的麻吉去帛琉了.
我們年年都辦旅行到現在已經12年了.
我不想跟不上這次旅行.

但是硬碟裡也有工作上的資料.
賺錢也是很重要啊...
看來我得找找其他賺錢方案..
哎..
arrow
arrow
    全站熱搜

    淺藍忘憂草 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()